24.kolo Jesenice - SK Votice

02.05.2017 09:25

Kamarýtovo galapředstavení v Jesenici

Jesenice – Ve fotbalové I. A třídě, skupině A, si Votice zastřílely na hřišti poslední Slavie Jesenice, když se čtyřikrát trefil Jiří Kamarýt, z toho třikrát hlavou po standardní situaci. „Třikrát mi to Slunda nádherně připravil na hlavu, když jsem ani dvakrát nemusel skákat. U čtvrtého gólu jsem nohou zakončil centr Slundy a přiklepnutí Máry Štorka," pochválil Jiří Kamarýt své asistenty Marky, Slunečka a Štorka, a dodal: „Po dlouhé době jsme zase dali góly ze standardek a navíc i já se trefil hlavou."

JESENICE – VOTICE 2:5

Votice do zápasu vstoupily parádně, když si na míč po trestném kopu Slunečka naskočil Kamarýt a hlavou načal svoje gólové představení. Jenže stačilo jedno zaváhání hostů, které potrestal vyrovnáním Brožek. Votičtí byli na chvíli rozhozeni a Tůma musel zasahovat proti ráně Vošahlíka. A tak dostal hosty do klidu opět Kamarýt, když přetavil v gól centr Slunečka a přiklepnutí Štorka. A když v závěru přestřelil po výkopu votickou branku Brožek, šlo se do kabin za stavu 1:2.

 „Domácí jsou poslední a již smířeni sestupem, tak hráli uvolněně. Dostali jsme se sice rychle do vedení, ale za chvíli domácí potrestali naše zaváhání. Naštěstí jsme dali do přestávky druhý gól," popsal první dějství votický trenér Martin Bárta.

Klid do hostujících řad dal hned v úvodu druhého dějství zkompletováním hattricku Kamarýt hlavou, po trestném kopu Slunečka. Následně Votičtí neproměnili šance Kramným, Kamarýtem a Štorkem, aby v 67. minutě protlačil míč do sítě Štork po centru ze strany – 1:4. Vzápětí sice snížil Pytelka, aby po dvou šancích Štorka zakončil svoje představení Kamarýt, jak jinak, než hlavou, po rohu Slunečka – 2:5.

„Ve druhé půli jsme si vedení hlídali a ještě dokázali navýšit," dodal k druhé půli votický trenér a podotkl: „Moc pohledný fotbal se nehrál, protože terén nebyl upravený, míč skákal, byl to takový drnčák. Upozorňoval jsem tak, že můžeme rozhodnout ze standardních situací a jsem rád, že se to povedlo. Potěšili mě i útočníci, kteří dali všech pět gólů, Jirka Kamarýt čtyři a Mára Štork jeden."

Votičtí hráči náramně výhru oslavili v Praze. „Opravdu se to povedlo," smál se druhý den po zápase nevyspalý Jiří Kamarýt, jenž po přeškolení ze stopera na útočníka má na svém kontě v sezoně již čtrnáct tref: „Hraje se mi v útoku fakt dobře, je to lepší než na stoperu."
 

DALŠÍ VÝSLEDKY  NAŠICH MUŽSTEV:

 

MUŽI „B“                 SK Votice „B“ – Jírovice          2:2

DOROST  ST+ML.  SK Votice –  Beroun              4:2, 4:1

ML.ŽÁCI                  Senohraby – SK Votice             2:2

—————

Zpět